piątek, 18 kwietnia 2014

Happy Easter!

Kochani!
Właśnie wyszłam z kuchni, więc zanim złożymy życzenia, przedstawię Wam najprostszy przepis EVER na mazurki wielkanocne. Może jeszcze komuś się przyda i wykorzysta. ;)

Składniki na 1 porcję (ja robiłam z 5. :P):
30dag mąki
10dag cukru-pudru
20dag masła
2 żółtka

Czym zdobić? Wedle uznania, ale moje propozycje to:
masa kajmakowa, czekolada do rozpuszczenia
migdały, słonecznik, suszone owoce, orzechy, posypki, kolorowe pisaki spożywcze

Wykonanie:
wszystkie składniki ugnieść razem
piec w piekarniku na złoty kolor (200C)
ozdobić
Voilà! :D 

W tym roku wycinałam szklanką dla uzyskania równych kształtów, ale równie dobrze można ciasto po prostu "uklepywać" w łapkach. ;) 

Nie przejmujcie się, jak się trochę podpieką - i tak będą pyszne!


Poza standardowymi ciasteczkami, zawsze dając upust swej kreatywności, formuję tematyczne kształty. :D 

Poza zwykłym kajmakiem i czekoladą, wykorzystałam też masę kajmakową kakaową. :) Użyłam cukrowych, złotych perełek, żurawiny, moreli, daktyli, trzech rodzajów orzechów (nerkowce, laskowe i włoskie), wiórki kokosowe, posypki (czekoladowa, kolorowe perełki) oraz czekoladowe serduszka! :) 





A to mój wierny towarzysz - Jamaica. :D Zawsze wierzy, że w kuchni znajdzie się coś i dla Niej.
Bon Appétit!



Wesołych Świąt Wielkanocnych, Kochani!
Życzymy Wam duuuużo spokoju, chwili relaksu i wytchnienia,
rodzinnego grona i wspaniałej atmosfery!
Zero lenistwa, za to realizacji siebie i czerpania przyjemności z każdej sekundy życia.
Uśmiechu i pogody - w sercu i za oknem! <3

xoxo MiA STOPexisting team


A.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz